عریک دانلود EREK DONWLOADS

ساخت وبلاگ
سلام

کمتر از ۲ ماه از مطلب قبلی وبلاگم می گذره اما این توی این دو ماه اتفاقات زیادی رخ دادن که واقعا برام عجیب و جالب بودن.مهمترین اتفاقش شرکت در آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی کاشان بود که بین ۳۰ تا ۴۰ نفری که توی آزمون شرکت کرده بودن نفر اول شدمو و فعلا توی بیمارستان متینی به عنوان  کارشناش کامپیوتر مشغول کارم.البته هنوز باید منتظر بمونم و ببینم اتفاق جدیدی می افته یا نه!

تو این مدت قدرت  شکرگزاری توی زندگی رو کاملا احساس کردم.شکرگزاری و تشکر از همه کس و همه چیز! توی اولویت اول تشکر از خدا ، بعد تشکر از آدما و بعدم تشکر از اشیا!. واقعا موثره.یه جمله خوشگل از والاس واتلزکه نمی دونم اصلا کی  هست ،ایشون می فرمایند:!

 خيلي ازافراد  راه درست زندگي كردن را مي دانند اما چون قدرداني و شكرگزاري را فراموش كرده اند ،هميشه در فقر زندگي مي كنند

موفق باشین

 

عریک دانلود EREK DONWLOADS...
ما را در سایت عریک دانلود EREK DONWLOADS دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عرفان erek بازدید : 250 تاريخ : جمعه 21 مهر 1391 ساعت: 4:59 AM

بازم سلام

امروز با خودم فکر می کردم که من که کارشناسی نرم افزار دارم اگه یه مقاله حتی کوچیک در مورد نرم افزار نداشته باشم یه مقداری تاسف بار و ناامید کنندست. واسه همین تصمیم گرفتم یه مقاله در مورد Stored Procedure-روال های ذخیره شده در SqlSERVER بنویسم. البته یه مقاله دیگه هم روی ایترنت به زبان فارسی هست که تقریبا میشه گفت خیلی کلی توضیح داده اما من سعی کردم یه مقدار مقاله رو تخصصی بنویسم.

امیدوارم که بتونین از مقاله استفاده کنین و در نتیجه تونسته باشم کمکی به شما دوست عزیزکرده باشم

مقاله رو می تونین با فرمت PDF  از لینک زیر دانلود کنین.

موفق و موید و پیروز باشین

دانلود مقاله

عریک دانلود EREK DONWLOADS...
ما را در سایت عریک دانلود EREK DONWLOADS دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عرفان erek بازدید : 328 تاريخ : جمعه 21 مهر 1391 ساعت: 4:59 AM

هنوز منتظرم.منتظر یه خبر خوب. اگه خبر خوبو بهم بدن زندگیم تغییر می کنه.میره توی یه جاده دیگه.یه جاده سربالایی! بالارفتن ازش سخته اما اگه برسی اون بالاهاش، خیلی شیرینه.برام دعا کنین.

آموزش فتوشاپ - خلق یک افکت متن شیشه ای سه بعدی

آموزش ایجاد متن سه بعدی شیشه ای

اکثر مردم علاقه زیادی به افکت های سه بعدی دارند. آن ها همچنین علاقمند به گرافیک های براق، صیقلی و جلادار هستند. امروز ما با ادغام این دو سبک یک افکت متن شیشه ای براق در فتوشاپ ایجاد خواهیم کرد.

جزییات آموزش
- برنامه:  +Adobe Photoshop CS4 
- سطح آموزش: مبتدی
- زمان مورد نیاز برای تکمیل طرح: 30 دقیقه
- مشاهده آموزش فوق به زبان انگلیسی ( منبع آموزش)

پیش نمایش تصویر نهایی
شکل زیر یکی از نمونه تصاویری است که در پایان این آموزش باید به آن دست پیدا کنیم.div>


اگر شما نیز از آن دسته از کاربران سایت بوده که با نرم افزار AdobePhotoshop  آشنایی ندارید  و علاقه مند به یادگیری این نرم افزار هستید،برای یادگیری این نرم افزار مفید می توانید به بخش آموزش فتوشاپ سایت رفتهو در قسمت آموزش مقدماتی فتوشاپ، به بخش مدرسه مجازی آموزش فتوشاپ مراجعه نمایید که در این آموزش ها سعی شده گام به گام با این نرم افزار آشنا شوید.

دانلود - آموزش خلق یک افکت متن شیشه ای سه بعدی| لینک کمکی

رمز فایل: www.persiangfx.com
عریک دانلود EREK DONWLOADS...
ما را در سایت عریک دانلود EREK DONWLOADS دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عرفان erek بازدید : 323 تاريخ : جمعه 21 مهر 1391 ساعت: 4:59 AM

سلام به شمایی که اتفاقی یا غیر اتفاقی داری این مطلبو می خونی!

این مطلبو در حالی پست می کنم که الان ترم آخر کارشناسی هستم. ترم آخر 15 واحد بیشتر نداشتم که 6 واحد اون کارآموزی و پروژه بود که هر دو تا درسو توی دانشگاه خودمون(سینا کاشان)گذروندم.تجربه کاری خوبی بود. در کنار دوست خوبم آقای مجید خشت زرین روزای کاری خوبی داشتیم.

در حال حاظر توی یه شرکت به عنوان طراح کار می کنم.ولی امیدوارم توی سایپا کاشان استخدام بشم.

این مطلبم  به عنوان خالی نبودن عریشه بخونین.واسه افزایش  اطلاعات عمومی خوبه.

تفاوت بین ویروس ها، تروجان ها، کرم ها، و سایر بدافزارها چیست؟

سطح بندی مطلب: 
مقدماتی

زمانی که صحبت از درمان کامپیوتر آلوده به میان می آید، همه ما بهسرعت دست به کار شده و برای رفع مشکل تلاش می کنیم. اما واقعا چقدر درمورد ویروس ها، جاسوس افزارها، تروجان ها، کرم ها و تفاوت بین آنها میدانیم؟ در این مقاله یک راهنمای مفید برای درک همه انواع بدافزارها(malware) و تفاوت آنها نسبت به هم ارائه خواهیم داد.

نکته بحث امروز -البته برای کمک به آموزش دوستان و خانواده خود- درمورد انواع مختلف بدافزارها و کنار گذاشتن باورهای غلط و اشتباه در موردویروس ها و کلا بدافزارها است. کسی چه می داند! حتی اگر خیلی هم حرفه ایباشید، شاید با خواندن این مقاله یک یا دو چیز جدید هم یاد بگیرید.

بدافزار چیست؟
واژه بدافزار کوتاه شده نرمافزار مخرب (malicious software) است این واژه اصطلاحی عمومی برای توصیفتمام ویروس ها ، کرم ها ، جاسوس افزارها ، و تقریبا هر چیزی که به طور خاصبرای صدمه به کامپیوتر و یا سرقت اطلاعات طراحی شده، می باشد.

ویروس ها گویی با خراب کردن فایلهای شما، می خواهند انتقام بگیرند!

واژه ویروس های کامپیوتری اغلب به جای بدافزار استفاده می شود ، هرچند در واقع این دو واژه به یک معنی نیستند. در دقیق ترین معنی ، ویروسبرنامه ای است که خود را مدام تکثیر کرده و کامپیوتر را با گسترش خود ازیک فایل به فایل دیگر آلوده می کند. سپس وقتی فایل ها از یک رایانه بهدیگری کپی شده و بین دو یا چند رایانه به اشتراک گذاشته می شوند، ازکامپیوتر آلوده به دیگران منتقل می شود و این روند همچنان ادامه پیدا میکند.

اکثر ویروس خود را به فایل های اجرایی متصل می کنند، اما برخی میتوانند به فایل های ذخیره اطلاعات بوت ، اسکریپت فایلهای اتوران autorun ،فایلهای آفیس و یا حتی در برخی موارد ، به فایل های دلخواهی متصل شوند.بسیاری از این ویروس ها ، مانند ویروس CIH برای این طراحی شده اند تارایانه شما را به طور کامل به سمت غیر قابل استفاده شدن ببرند. همچنینبرخی ویروس ها به سادگی فایل های شما را حذف کرده و یا خراب می کنند، نقطهنظر کلی این است که ویروس ها برای خراب کردن و از بین بردن اطلاعات طراحیشده اند.

شما می توانید با استفاده از نرم افزار های آنتی ویروس که همیشه آخرینبه روزرسانی آنها را انجام داده اید، و اجتناب از بازکردن فایل های مشکوککه در صندوق پست الکترونیک و غیره با آنها برخورد می کنید، از حملات ویروسها در امان بمانید. توجه ویژه ای به نام فایل ها کنید مثلا اگر فایلی قراراست فایل mp3 باشد و نام به این شکل است: mp3.exe ، شما با یک ویروس سروکار دارید!

عریک دانلود EREK DONWLOADS...
ما را در سایت عریک دانلود EREK DONWLOADS دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عرفان erek بازدید : 200 تاريخ : جمعه 21 مهر 1391 ساعت: 4:59 AM

سلام علیکم و رحمه الله خدمت دانشجویان گرامی

فایل های مربوط به درس هوش مصنوعی استاد عصاریان را می تونید از لینک زیر دانلود کنید.

حجم فایل حدود 5 مگابایت هستش.لینک دانلود مستقیم نیست، لذا لینک زیر رو توی یه پنجره جدید باز کنید و بعدش فایل رو به راحتی دانلود کنین .موفق و پیروز باشید.!

دانلود فایل(کلیک کنید)

اینم ترجمه انگلیسی این پست واسه دانشجویان انگلیسی زبان!!!!!!!!!

Hi Dear students
Files related to Artificial Intelligence course Professor Assaryan you can download from the link below.
Size is approximately 5 MB. The link is not direct, so thefollowing links open in a new window and after that download the fileeasily. Be successful and win..!
عریک دانلود EREK DONWLOADS...
ما را در سایت عریک دانلود EREK DONWLOADS دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عرفان erek بازدید : 437 تاريخ : جمعه 21 مهر 1391 ساعت: 4:59 AM

يكي از عواملي كه موجب موفقيت هكرها و ويروس نويسان در جهت سرقت اطلاعاتشخصي و وارد اوردن آسيب هاي مادي و معنوي به كاربران مي شود، پي بردن بهرمز عبور افراد است.

وقتي كه كاربري يك كلمه عبور ساده مانند 123456 را براي حساب پستالكترونيك خود انتخاب مي كند در حقيقت تمامي محتواي ايميل هاي خود را بهسادگي در معرض استفاده قرار داده است.
مثال ديگر تعيين كلمات عبور ساده براي شبكه هاي بي سيم است. اين كاربه هكرها امكان مي دهد به سادگي به اين شبكه ها نفوذ كرده و اطلاعات موجودرا سرقت كنند. ويروس نويسان هم از اين طريق مي توانند برنامه هاي نرمافزارهاي مخربي را كه طراحي كرده اند وارد رايانه هاي افراد قرباني كنند.
با توجه به ضرورت به كارگيري كلمات عبور قدرتمند و مناسب توصيه هايي را در چند بند در اين زمينه ارائه مي كنيم.

*-استفاده از كاراكترهاي زياد
يكي از روش هاي متداول در ميان هكرها براي سرقت اطلاعات حساس حدس زدنكلمات عبور است. هر چقدر يك كلمه عبور طولاني تر باشد و هر چقدر در آن ازحروف و اعداد بيشتري استفاده شود، هكر سخت تر مي تواند به آن پي ببرد.
حتي هكرهايي كه از برنامه هاي رايانه اي پيشرفته براي تركيب حروف واعداد و كشف كلمات عبور استفاده مي كنند در صورت طولاني بودن كلمه عبورراه به جايي نخواهند برد.

*- ساختار رمز عبور
هكرها معمولا براي سرقت كلمات عبور از برنامه هاي رايانه اي استفادهمي كنند كه در قالب آن به طور مكرر تركيبي از كلمات مختلف به كار گرفته ميشود تا در نهايت كلمه عبور پيدا شود.
بنابراين نبايد كلمه عبور شما يك لغت ساده باشد كه بتوان آن را درفرهنگ لغت يافت. همچنين نبايد كلمه عبور شما تركيبي از تنها دو يا سه كلمهباشد. در عوض بايد براي انتخاب كلمه عبور از تركيبي از دو يا سه كلمهاستفاده كرده بي معنا و غيرمتداول استفاده كرده و تعدادي از اعداد و علائمقابل پذيرش ديگر را هم به آنها اضافه كنيد.

*- استفاده از كلمات عبور مختلف
شما هيچ وقت براي باز كردن در خانه، پاركينگ، اتومبيل، دفتر كار از يككليد واحد استفاده نمي كنيد. چون كافيست سارق آن كليد را پيدا كند تا ازاين طريق كل دارايي هاي شما را به سرقت ببرد.
بنابراين نبايد در جهان مجازي هم براي تمامي حساب هاي كاربري خود درسايت هاي مختلف تنها از يك كلمه عبور استفاده كنيد. بديهي است كه لو رفتناين كلمه عبور به هر علت به معناي وارد آمدن آسيب هاي سنگين مادي و معنويبه شما خواهد بود.

*- تغيير كلمات عبور حداقل هر 6 ماه يك‌بار
بايد توجه داشته باشيد كه هيچ كلمه عبوري حتي اگر خيلي به دقت همانتخاب شده باشد، كامل نيست و ممكن است روزي افشا شود. بنابراين بهتر استبراي حفظ حريم شخصي خود هر چند وقت يكبار كلمات عبور خود را عوض كنيد تااز هرگونه خطر احتمالي جلوگيري كنيد. با تغيير دائمي كلمه عبور حساب هايمختلف خود كه بهتر است حداقل هر شش ماه يكبار عوض شود مي توانيد با خياليآسوده به استفاده از خدمات متنوع تحت وب بپردازيد. عریک دانلود EREK DONWLOADS...
ما را در سایت عریک دانلود EREK DONWLOADS دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عرفان erek بازدید : 234 تاريخ : جمعه 21 مهر 1391 ساعت: 4:59 AM

هفت چگونه هفت شد؟



 شرکت بزرگ و مطرح مايکروسافت در سال گذشته بارها اعلام کرده است که تنها راهي که به آن اميد دارد و براي گذر از شرايط نابسامان اقتصادي روي آن حساب کرده است، موفقيتي است که با ارائه ويندوز ۷ به دست آورده است. 
همان‌طور که همه مي‌دانيم ويندوز ويستا با ظاهر گرافيکي زيبايش يک شکست بزرگ براي مايکروسافت به حساب مي‌آمد و پس از آن مايکروسافت تصميم داشت تا به هر طريقي که مي‌تواند اين شکست را با ارائه يک سيستم‌عامل قدرتمند و بدون عيب، جبران کند.

در چند ماه گذشته مايکروسافت طي يک مقاله رسمي وجود هر گونه اشکال و نقص امنيتي جدي را در ويندوز ۷ رد کرد و ايجاد ردپايي در يک نرم‌افزار را براي انتقال کدهاي آلوده توسط هکرها غير ممکن اعلام کرد. طبق آمار خود شرکت مايکروسافت در حال حاضر بيش از ۹۰ درصد رايانه‌هاي شخصي در جهان از ويندوز استفاده مي‌کنند و به همين خاطر هم سيستم‌عامل ارائه شده توسط مايکروسافت بايد امنيت بسيار بالايي داشته باشد. 

به گفته مسئولان بخش امنيتي آژانس امنيت ملي آمريکا تمامي هکرهايي که پس چند روز از ارائه ويندوزهاي ايکس‌پي و ويستا توانسته بودند، حفره‌هاي امنيتي اين دو سيستم‌عامل را پيدا کنند، هنوز نتوانسته‌اند که مشکل امنيتي جدي در ويندوز ۷ پيدا کنند.

به طور حتم براي شما هم بسيار جالب خواهد بود اگر بدانيد که ايده‌پرداز ويندوز ۷ يک خانم بوده است.
اين خانم که جولي لارسن گرين (Julie Larson Green) نام دارد، مدير سابق بخش تجربه ويندوز مايکروسافت بوده است.
لارسن از موفقيت نسبي ويندوز ۷ نسبت به نسخه‌هاي پيشينش به شدت خوشحال است چرا که ايده اوليه اين طرح را خودش داده است و اين موفقيت مايکروسافت را حاصل تلاش خود مي‌داند.
همسلما همين موفقيت باعث شده تا شرکت مايکروسافت به فکر ارائه ويندوز ۸ نيز بيفتد و موفقيت خود را کامل‌تر کند.


عریک دانلود EREK DONWLOADS...
ما را در سایت عریک دانلود EREK DONWLOADS دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عرفان erek بازدید : 257 تاريخ : پنجشنبه 20 مهر 1391 ساعت: 5:54 PM

جشنواره "اولين ­ها"

خدمات و تعرفه­ هاي ويژه رايتل

 

رايتل، به عنوان اولين اپراتور نسل سوم تلفن همراه کشور، طيف وسيعي از خدمات را به مشترکين خود عرضه مي دارد. از جمله تماس تصويري که براي اولين بار در کشور ارائه مي­ شود و تجربه اي جديد را براي مشترکين رايتل به همراه دارد. همچنين اينترنت پرسرعت نسل سوم مبتني بر فناوري(HSPA+)، خدمت نوين رايتل براي کاربران شبکه خود مي­ باشد. اين فناوري از پيشرفته­ ترين فناوري­ هاي انتقال اطلاعات در شبکه ­هاي تلفن  همراه با قابليت منحصر به­ فرد جهت استفاده در حين حرکت است. علاوه بر اين، ماهيت متمايز فناوري نسل سوم، کيفيتي متفاوت و برتر را در خدمات پايه همچون تماس صوتي نيز براي مشتريان فراهم مي کند.

 

سيم کارت­ هاي رايتل در سه نوع مختلف با مشخصات زير واگذار مي­گردد:

 

نام محصول

پيش شماره

قيمت (ريال)

توضيحات

سيم کارت دايمي

٠٩٢٠

١,٢٠٠,٠٠٠

با ويژگي امکان استفاده از خدمات شبکه و پرداخت  هزينه هاي مربوطه در انتهاي دوره

سيم کارت اعتباري

٠٩٢١

٢٠٠,٠٠٠

با ويژگي امکان کنترل هزينه ها و شارژ حساب بر مبناي نياز مشترک

سيم کارت ديتا

٠٩٢١

٢٠٠,٠٠٠

مخصوص استفاده از خدمات ديتا و اينترنت پر سرعت نسل سوم (٣G)، قابل استفاده در دستگاه هاي مودم و انواع رايانه­ هاي شخصي و قابل حمل به همراه امکان ارسال و دريافت پيامک

 

 

 

ادامه در ادامه ی مطالب

عریک دانلود EREK DONWLOADS...
ما را در سایت عریک دانلود EREK DONWLOADS دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عرفان erek بازدید : 239 تاريخ : پنجشنبه 20 مهر 1391 ساعت: 5:54 PM


مایکروسافت برای اجرای خوب و سریع ویندوز جدید اش روی تبلت ها وسواس ویژه ای داشته، مدتی پیش یک لیست از حداقل های سخت افزاری مورد نیاز برای اجرای ویندوز 8 روی تبلت ها منتشر کرده است.

شرکت های سازنده موظف به رعایت این حداقل های سخت افزاری هنگام ساخت تبلت های جدید خواهند بود. بنابراین با دانستن این موارد خواهید دانست که تبلت های ویندوزی از این حداقل امکانات برخوردار هستند.

بیایید با هم نگاهی به مهم ترین آنها بیاندازیم:

- تبلت های با پردازشگر ARM قادر به غیرفعال کردن بوت امن نخواهند بود و بنابراین نمی توان یک سیستم عامل دیگر روی آنها نصب کرد.

-در تبلت هایی که کیبرد فیزیکی ندارند به جای Ctrl + Alt + Del از دکمه های ویندوز + Power استفاده می کنند.

- پشتیبانی از تشخیص همزمان پنج نقطه لمسی.

- اگر وسیله شما از NFC پشتیبانی کند روی دستگاه این امکان مشخص خواهد بود تا افراد بدانند که برای ارتباط از کدام بخش گجت باید استفاده کنند.

- تمام تبلت ها باید دکمه Power، قفل چرخش، دکمه ویندوز و دکمه های کم و زیاد کردن صدا را داشته باشند.

- بعد از تمام آپدیت های سیستم عامل باید حداقل ۱۰ گیگابایت فضای خالی وجود داشته باشد و تمام دستگاه ها باید از UFEI Firmware استفاده کنند.

- تمام دستگاه ها باید حداقل از یک پورت USB 2.0، یک magnetometer، اسپیکر، بلوتوث 4.0، WLAN ، ژیروسکوپ و شتاب سنج استفاده کنند.

- هر کدام از دوربین ها باید حداقل رزولوشن 720p را داشته باشد.

- حداقل رزولوشن هر تبلت ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل است.

- امکان آپدیت درایور گرافیک بدون ریستارت وجود دارد.

عریک دانلود EREK DONWLOADS...
ما را در سایت عریک دانلود EREK DONWLOADS دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عرفان erek بازدید : 211 تاريخ : پنجشنبه 20 مهر 1391 ساعت: 5:54 PM


 

Value

Item

Irancell-GPRS

Connection Name

GSM-GPRS/GPRS

Bearer

mtnirancell

APN

http://vitrin.irancell.ir

Home Page

10.131.26.138

WAP 1.0 Proxy

9201

Port

CO-WSP

Service

10.131.26.138

WAP 2.0 Proxy

8080

Port

HTTP

Service

 

WAP 1.0 Proxy: گوشی هایی که از نسخه WAP 1.0 برای ارتباط با اینترنت استفاده کرده و ازنسخه WAP 2.0پشتیبانی نمیکنند.span>WAP 2.0 Proxy: گوشی هایی که از نسخه WAP 2.0 برای ارتباط با اینترنت استفاده کرده و ازنسخه WAP 1.0پشتیبانی نمیکنند.


این سرویس برای کلیه مشترکین ایرانسل (اعم از پیش پرداخت یا پرداخت ماهیانه) کهگوشی با قابلیت
GPRSدارند، موجود می باشد.


نظرات شما باعث ارتقاي كيفيت اين سايت ميشود....


 

عریک دانلود EREK DONWLOADS...
ما را در سایت عریک دانلود EREK DONWLOADS دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عرفان erek بازدید : 269 تاريخ : پنجشنبه 20 مهر 1391 ساعت: 5:54 PM

تنظيمات دستياينترنت انواع  گوشي موبايل (اپراتور همراه اول )

 

Value

Item

mci-GPRS

Connection Name

GSM-GPRS/GPRS

Bearer

Mcinet

APN

http://mci.ir

Home Page

192.168.194.073

WAP Proxy

9201

Port

192.168.194.73

HTTP Proxy

8080

Port




 

 

عریک دانلود EREK DONWLOADS...
ما را در سایت عریک دانلود EREK DONWLOADS دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عرفان erek بازدید : 237 تاريخ : پنجشنبه 20 مهر 1391 ساعت: 5:54 PM

چرا ويندوز كامپيوتر من كند است؟

پايين آمدن سرعت ويندوز مشكلي است كه هر كسي كه با اين سيستم عامل كار كرده باشد با آن روبرو شده است. و احتمالاً شما هم كه اكنون اين مقاله را در «ياد بگير دات كام»  مي خوانيد تا كنون مقالات زيادي در اين زمينه ديده ايد اما اين بار تصميم گرفتيم كمي كلي تر به اين مشكل نگاه كنيم.

خوب اگر ويندوز شما كند است احتمالاً يك يا چند تا از اين مشكل ها براي شما پيش آمده است:

برنامه هاي ناخواسته

اگر كامپيوتر شما كند شده است ممكن است در اثر برنامه هاي نا خواسته اي باشد كه پنهان از شما در حال اجرا باشند اينها نرم افزار هايي هستند كه نا خواسته وارد كامپيوتر شما شده اند و حجم زيادي از عمليات پروسس، رم و CPU را اشغال مي كنند براي شناسايي و حذف آنها به Anti Spy Ware يا Ad Ware Remover ها احتياج داريد.

مقدار نا كافي حافظه رم

ميزان حافظه رمي كه توصيه مي شود بستگي به سيستم عاملي دارد كه استفاده مي كنيد مثلاً:
براي ويندوز Vista    

2GB
براي ويندوز XP    

256MB
براي ويندوز 2000    

64MB

البته مقاديري كه توسط مايكروسافت توصيه شده اند،  پايين تر از اين مقدار است كه كمي غير واقع بينانه است. و توصيه ما اين است كه اگر مي توانيد باز هم از رم بيشتري استفاده كنيد.

بقیه توضیحات در ادامه ی مطالب

عریک دانلود EREK DONWLOADS...
ما را در سایت عریک دانلود EREK DONWLOADS دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عرفان erek بازدید : 227 تاريخ : پنجشنبه 20 مهر 1391 ساعت: 5:54 PM

شبکه های Wireless یا بی‌سیم مدت زمانی است که در کشور ما روند رو به رشدی داشته است. در حال حاضر در دانشگاه ها، فرودگاه ها، مراکز تجاری و اماکنی نظیر آنها دسترسی به اینترنت از طریق شبکه Wireless امکان پذیر است. اما نکته ای که وجود دارد این است که اگر ایجاد به یک شبکه بی‌سیم برای همه امکان پذیر است بنابراین استفاده از آن برای مجرمان و خلافکاران نیز مجاز می‌باشد! پس شما به عنوان یک کاربر در این زمان نبایستی ایمنی سیستم خود را فراموش کنید. یکی از ترفندهای هکرها این است که یک سرور دروغین ایجاد کرده و باعث میشوند شما به جای اتصال به سرور اصلی شبکه ناآگاهانه به کامپیوتر هکر که نقش سرور را ایفا میکند متصل شوید! به همین سادگی خودتان باعث شده اید هکر بتواند به سادگی به کامپیوتر یا لپتاپ شما نفوذ کرده و سوء استفاده نماید. برای جلوگیری از این مشکلات چه باید کرد؟ در این ترفند به معرفی اقدامات احتیاطی به هنگام اتصال به شبکه Wireless میپردازیم.

هیچگاه ناآگاهانه آن‌لاین نشوید
اگر نیازی به اینترنت ندارید، اتصال Wi-fi دستگاه خود را قطع نمایید و علاوه بر آن همواره قابلیت اتصال اتوماتیک به شبکه ها در سیستم خود غیر فعال کنید. این کار عمر باتری را نیز بیشتر می‌کند.

از شبکه مناسب و درست استفاده کنید
وقتی به شبکه بی‌سیم وصل می‌شوید، ویندوز SSIDهای (Service set Identifiers) تمام شبکه‌های این مجموعه و محدوده را به شما نشان می‌دهد.
همچنین اطمینان حاصل کنید که به شبکه درست وصل شده‌اید، برای اینکار کافی است از متصدی مربوطه در محل نام صحیح کانکشن اصلی شبکه را پرس و جو نمایید. در صورت مشاهده کانکشن های مشکوک حتماً مراتب را به مسئولان گزارش دهید.

به اشتراک گذاری پرینتر و فایل خود را قطع نمایید
این کار را حتماً صورت دهید ؛
در ویندوز XP، از منوی Start وارد My Network Places شوید. در پنجره Network Connections بر روی شبکه راست کلیک کرده و Properties را انتخاب نمایید. در پنجره محاوره پایانی در قسمت General، گزینه Client for Microsoft Networks and File and Printer Sharing for Microsoft Networks را از حالت انتخاب درآورید و سپس بر روی OK کلیک کنید.
در ویندوز ویستا قابلیت جالبی نهفته است که خود ویندوز در صورت تشخیص نا امنی شبکه، به طور خودکار حالت به اشتراک‌گذاری را لغو و این ویژگی را خاموش و غیرفعال می‌سازد. جهت کنترل و تغییر این حالت از این روش پیروی نمایید: ابتدا از منوی Start وارد Network شوید، سپس بر روی عبارت Network and Sharing Center را کلیک کنید، اگر کنار نام شبکه عبارت Public network به معنای شبکه عمومی ظاهر شد و شما به شبکه عمومی وصل شدید، فقط باید این پنجره را ببندید چون در معرض دید قرار گرفته‌اید. در غیر این صورت روی کلید Customize را از روی نام شبکه کلیک کنید. Public را انتخاب کرده و روی کلمه Next و سپس روی Close کلیک کنید.

کاری که انجام میدهید
دقت کنید از طریق اتصال به این شبکه های عمومی هرگز خرید اینترنتی نکنید، از عملیات بانکی آن‌لاین استفاده ننمایید، اطلاعات حساس و مهم را با اتصال روی اینترنت عمومی ثبت نکنید و حتی المقدور از کلمات عبور استفاده نکنید.

عریک دانلود EREK DONWLOADS...
ما را در سایت عریک دانلود EREK DONWLOADS دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عرفان erek بازدید : 206 تاريخ : پنجشنبه 20 مهر 1391 ساعت: 5:54 PM

نكته‌ جالب در اينجاست كه شما چه نسخه اصل و چه نسخه غيراصل از سيستم عامل ويندوز را داشته باشيد، از شما خواسته مي‌شود تا مبلغ صد دلار از طريق كارت اعتباري خود به يك حساب خاص واريز كنيد تا از اين كه فايل‌ها و تجهيزات رايانه‌يي شما صدمه ببينند، جلوگيري شود.
شركت‌هاي امنيتي درباره‌ يك ويروس رايانه‌يي كه در حال انتشار وسيع در رايانه‌هاي خانگي و شخصي است هشدار مي‌دهند.

به گزارش ايسنا براساس اعلام لابراتور‌هاي امنيتي شركت پاندا كه براي نخستين‌بار موفق به كشف و رد‌يابي اين نرم‌افزار مخرب گرديده است، اين بد‌افزار به خانواده كد‌هاي مخرب «تروژان» تعلق دارد كه شايع‌ترين نوع از بد‌افزار‌هاي رايانه‌اي محسوب مي‌شوند.

اين ويروس مخرب با عنوان Ransom.AN، از طريق نامه‌هاي الكترونيك دانلود فايل، لينك‌هاي مشكوك اينترنتي و يا از طريق حافظه‌هاي جانبي، به‌طور كاملا نامحسوس به رايانه كاربران نفوذ كرده و فعاليت‌هاي تخريبي خود را آغاز مي‌كند.

كاربراني كه رايانه‌ آن‌ها به اين ويروس آلوده شده باشد؛ ابتدا و به‌ صورت ناگهاني پيغامي را برروي صفحه‌ نمايش خود مشاهده مي‌كنند، مبني بر اين‌كه نسخه سيستم عامل ويندوز مورد استفاده آن‌ها، غيررسمي و غيرقانوني است و اگر آن‌ها فورا شماره سريال يك نسخه‌ اصل از سيستم عامل ويندوز را در اين پنجره وارد نكنند، اطلاعات و تجهيزات رايانه‌يي‌شان به شدت آسيب خواهد ديد.

اين پيغام از لحاظ گرافيكي و ظاهري به حدي حرفه‌يي طراحي ‌شده كه در نگاه اول اغلب كاربران اطمينان حاصل مي‌كنند كه آن را از طرف شركت مايكروسافت دريافت كرده‌اند، در صورتي كه اين يك هشدار غيرواقعي و جعلي است كه تنها هدف آن دستپاچه ‌كردن كاربران براي اقدام‌هاي فوري و نسجيده است.

نكته‌ جالب در اينجاست كه شما چه نسخه اصل و چه نسخه غيراصل از سيستم عامل ويندوز را داشته باشيد، از شما خواسته مي‌شود تا مبلغ صد دلار از طريق كارت اعتباري خود به يك حساب خاص واريز كنيد تا از اين كه فايل‌ها و تجهيزات رايانه‌يي شما صدمه ببينند، جلوگيري شود.

اين صدمه مي‌تواند بنا بر ادعاي اين ويروس، شامل پاك‌ شدن فايل‌ها، سرقت آن‌ها و يا آلودگي شديد باشد كه درصورت عدم پرداخت وجه طلب شده انجام خواهد شد.

براساس اعلام پاندا، شيوع اصلي اين ويروس رايانه‌يي فعلا در كشور‌هاي اروپايي و به ويژه كشور آلمان است؛ اما كارشناسان اين شركت پيش‌بيني كرده‌اند كه درصورت نتيجه بخش‌ بودن فعاليت‌هاي تخريبي اين ويروس براي خرابكاران اينترنتي، ديگر نقاط جهان نيز به زودي شاهد جهش و انتشار سريع اين تروژان خواهند بود.

توصيه مي‌شود براي اين‌كه از قدرت دفاعي لازم در برابر حملات مخرب اين ويروس رايانه‌يي برخوردار باشيد، از نسخه‌ي رسمي و اصل يك ضد ويروس قدرتمند استفاده كنيد و آن را همواره بروز نگاه داريد.

بهتر است برنامه‌ي امنيتي مورد استفاده شما مجهز به فن‌آوري‌هاي هوشمند حفاظت پيشگيرانه باشند تا از نفوذ و اجراي اين ويروس در رايانه شما جلوگيري كنند. نرم‌افزار‌ رايگان و قدرتمند Panda Cloud Antivirus مي‌تواند يك گزينه‌ي مناسب براي مقابله با اين ويروس و ساير بدافزار‌هاي كاملا جديد ديگر باشد.

عریک دانلود EREK DONWLOADS...
ما را در سایت عریک دانلود EREK DONWLOADS دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عرفان erek بازدید : 287 تاريخ : پنجشنبه 20 مهر 1391 ساعت: 5:54 PM

اسمارت فون ها امروزه به جزء جدایی ناپذیری از زندگی ما تبدیل شده اند. تماس تلفنی، پخش فیلم و موسیقی، ارسال پیامک، چک کردن ایمیل، وبگردی و بسیاری دیگر از کارهای زندگی روزمره با این همراه جمع و جور انجام می شوند. اما مشکل اینجا است که باطری این گجت ها اصلا با ما یار نیستند و گاهی در مواقع ضروری ته می کشند و ما را حیران می کنند.
اگر شما هم زیاد با این مشکل روبرو می شوید، پیشنهاد می کنم ادامه مطلب را از دست ندهید. راه حل های ساده و خوبی برای تان داریم.

نور نمایشگر را کم کنید:تلفن های هوشمند فعلی نمایشگرهای بزرگی دارند و این یعنی مصرف بیشتر باطری. اغلب آنها هم حسگرهایی دارند که نور نمایشگر را متناسب با نور محیط تنظیم می کنند. اما اگر علاقمند هستید که باطری شما بیشتر دوام بیاورد و یا شارژر به همراه ندارید، کم کردن نور نمایشگر مصرف باطری را بسیار کمتر می کند.

پس زمینه مشکی برای AMOLED: اگر تلفن شما دارای نمایشگری از نوع AMOLED است بهترین حالت استفاده از پس زمینه مشکی است. این نمایشگرها قادراند در این حالت مصرف باطری شان را کمتر کنند. البته به نظر می رسد که این رنگ پس زمینه برای کاهش مصرف در تلفن های دیگر هم موثر باشد.

زمان خاموش شدن نمایشگر:تلفن شما مدت زمانی بعد از بی کار بود نمایشگرش را خاموش می کند. نمی توانید باور کنید کم کردن این زمان چقدر در کاهش مصرف باطری موثر است. حتما به این مورد توجه کنید.

ابزارهای جانبی را خاموش کنید:وایرلس، GPRS و بلوتوث از مصرف کننده های بزرگ باطری هستند. زمانی که به آنها نیاز ندارید خاموش شان کنید تا هم مصرف باطری کمتری داشته باشید و هم به افزایش امنیت تلفن هوشمندتان کمک کنید.

جی پی اس را فراموش نکنید:این یکی اغلب فراموش می شود و مرتب در حال خوردن باطری است. اگر به آن نیاز ندارید می توانید خاموش اش کنید.

ویبره:تلفن زیبای شما برای لرزاندن خودش انرژی زیادی مصرف می کند. اگر اوضاع باطری خراب است بهتر است از خیر ویبره بگذرید و اجازه بدهید برایتان در مواقع لازم آواز بخواند!

نرم افزارهای غیر ضروری را ببنید:هر نرم افزای که باز است در حال مصرف انرژی است. همیشه حواستان باشد که چند نرم افزار به صورت همزمان در حال اجرا هستند. اضافی ها را ببندید.

صداهای غیر ضروری:حتما لازم است هنگام تایپ کیبرود تلق و تلوق بکند؟ یا با هر صفحه ای که باز می کنید یک صدا بشنوید؟ با غیر فعال کردن صداهای غیر ضروری می توانید مصرف باطری را کم کنید.

دمای مناسب:می دانستید که دمای بالا باعث خالی شدن سریع تر باطری میشود؟ مثلا اگر تلفن را در جیب شلوار نگه دارید باطری بیشتری مصرف می کند تا اینکه روی میز باشد. چون دمای بدن باعث گرم شدن باطری و تخلیه زودتر آن میشود.

از زنگهای ساده استفاده کنید:زنگ های موزیکال و پر سروصدا هنگام پخش از پردازنده اسمارت فون شما استفاده می کنند (استفاده بیشتر از پردازنده دستگاه، یعنی زودتر خالی شدن باطری). بهترین حالت استفاده از زنگ های موبایل استاندارد و بسیار ساده ای است که احتیاج به استفاده از پردازشگر موبایل ندارند.

مکالمه به جای ایمیل. پیامک به جای مکالمه:تلفن های همراه برای ارسال اطلاعات ۲ تا ۴ برابر بیشتر از تماس صوتی نیرو مصرف می کنند. پس برای یک پیغام کوتاه شاید بهتر باشد به جای ارسال ایمیل، شماره دوست تان را بگیرید. هم کارتان انجام شده. هم باطری موبایل تان بیشتر همراهی تان می کند. فقط حواس تان باشد این تماس ها دقیقه ای باشند، نه ساعتی!البته اگر ممکن باشد که کارتان را توسط پیامک (SMS) انجام دهید، دیگر حتی نیازی به تماس صوتی هم نیست. زیرا تلفن های همراه برای ارسال اس ام اس نیاز به برقراری ارتباط جداگانه ای ندارند و همان ارتباط های معمولی که تلفن با دکل برای در دسترس بودن و کنترل سیگنال برقرار می کند، برای ارسال پیامک کافی هستند. یعنی تقریبا تمام مصرف باطری اس ام اس فقط همان نوشتن اش است و ارسال آن نیاز به نیروی ندارد!

سیگنال های شبکه موبایل:تلفن همراه هوشمند شما دائما در حال جستجو برای دریافت امواج شبکه و کنترل ارتباط خود است. پس در مکان هایی که سیگنال ضعیف است و یا کلا در پوشش شبکه موبایل نیست، اسمارت فون شما بسیار بیشتر و شدیدتر برای یافتن امواج کار می کند. در این گونه موارد بهتر است که تلفن همراه خود را خاموش کنید و یا اینکه آن را در حالت Flight mode قرار دهید. حتی برخی می گویند اگر شارژ کمی دارید و نگهداری آن برای تان مهم است، در طول شب هم اگر امکان دارد موبایل تان را خاموش کرده یا در حالت فلایت مود قرار دهید.

به روزرسانی سیستم عامل و نرم افزارها:همیشه به دنبال آخرین نسخه سیستم عامل، firmware و نرم افزارهای نصب شده روی موبایل تان باشید. زیرا برنامه نویسان و شرکت های تولید کننده موبایل همیشه به دنبال کاهش مصرف باطری هستند و ورژن های جدیدتر مصرف باطری کمتری نسبت به اجدادشان دارند.

ایمیل ها را دستی چک کنید:تلفن های همراه هوشمند امروزی می توانند به صورت خودکار پیام ها و ایمیل های تان را چک کنند. یا با استفاده از سرویس push، ایمیل ها به محض دریافت توسط سرور، به تلفن همراه شما منتقل می شوند. اما هر دو این تکنولوژی ها باطری خورهای قهاری هستند. پس بهتر است که سیستم push را خاموش کنید و فاصله زمانی بین چک کردن خودکار را به حداکثر ممکن برای کارتان تغییر دهید. از من می شنوید، همان چک کردن دستی ایمیل ها هنگام نیاز بهتر از همه است.

کجا هستید؟:دستگاه های رادیویی در مکان هایی که نویز الکتریکی وجود دارد، سخت تر کار می کنند و به جستجوی بیشتری برای یافتن سیگنال ارتباطی نیاز دارند. پس هنگام مکالمه در پارک باطری بسیار کمتری نسبت به مکالمه در بیمارستان یا یک فروشگاه زنجیره ای مصرف می کنید. همینطور هرچه تعداد کاربران یک دکل مخابراتی بیشتر شود، مصرف باطری تلفن همراه شما هم برای تماس بیشتر می شود. پس مکالمه در محل ها و ساعات خلوت شبانه روز باطری کمتری مصرف خواهد کرد.

شما برای استفاده بیشتر از باطری موبایل تان چه نکاتی را رعایت می کنید؟ آنها را به ما هم یاد بدهید.

با ما تماس بگیرید

عریک دانلود EREK DONWLOADS...
ما را در سایت عریک دانلود EREK DONWLOADS دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عرفان erek بازدید : 221 تاريخ : پنجشنبه 20 مهر 1391 ساعت: 5:54 PM




معرفی: Norton Inteet Security یکی از محصولات کمپانی Symantec Corporation است. Base این شرکت در ایالات متحده امریکا و در شهرکالیفرنیا است. قدیمی ترین کمپانی آنتی ویروس دنیاست که در سال 1982 توسط Gary Hendrix و Denis Coleman و Gordon Eubanks بنیانگذاشته شد. این شرکت ثروتمندترین کمپانی آنتی ویروس با بیش از 500 شعبه در جهاناست.


مزایای این ورژن: مبارزه قوی با ویروس ، Trojan ، Worm و Malware ، به روز رسانی اتوماتیکو ساده ، تنظیمات دلخواه برای Scanning ، عمر نسبتاً طولانی Activation ، سازگار با شبکه ، عدمکاهش سرعت سیستم ، Uninstall بسیار ساده و اتوماتیک ، کنترل وب سایت هایی که باز می کنید وایمیل های دریافتی شما ، غیرفعال کردن ساده.

معایب این ورژن: عدم قابلیت ذخیره فایل های به روز رسان.


شما ميتوانيد سوالات خود را از طريق فرم تماس با مدير يا لينك نظردهيد مطرح كنيد



اموزش نوشتن جاوا سكريپت ويرايش جاوا سكريپت  تموزش ساخت صفحات قتلبي براي بدست اوردن رمز و كلمه هاي كاربري وبلاگ و اي دي   يوزر نيم و پسورد  fake form

عریک دانلود EREK DONWLOADS...
ما را در سایت عریک دانلود EREK DONWLOADS دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عرفان erek بازدید : 217 تاريخ : پنجشنبه 20 مهر 1391 ساعت: 5:54 PM

عریک دانلود EREK DONWLOADS...
ما را در سایت عریک دانلود EREK DONWLOADS دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عرفان erek بازدید : 237 تاريخ : چهارشنبه 19 مهر 1391 ساعت: 11:33 PM

vcxvxcvxcvxcvxc عریک دانلود EREK DONWLOADS...
ما را در سایت عریک دانلود EREK DONWLOADS دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عرفان erek بازدید : 256 تاريخ : چهارشنبه 19 مهر 1391 ساعت: 11:33 PM

برای دریافت بهترین ابزار های وبلاگ نویسی به ادرس زیر بروید

www.hamedmax73.blogfa.com

عریک دانلود EREK DONWLOADS...
ما را در سایت عریک دانلود EREK DONWLOADS دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عرفان erek بازدید : 258 تاريخ : چهارشنبه 19 مهر 1391 ساعت: 11:33 PM

sadasdasdasd عریک دانلود EREK DONWLOADS...
ما را در سایت عریک دانلود EREK DONWLOADS دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عرفان erek بازدید : 265 تاريخ : چهارشنبه 19 مهر 1391 ساعت: 11:33 PM